Koszyk

Twój koszyk jest na razie pusty.

Diagnoza i ocenianie Edukacja przedszkolna

Rola obserwacji dziecka w wieku przedszkolnym pod kątem przeprowadzonej diagnozy

Darmowy
Zakończony

Jak diagnozować problemy i potrzeby edukacyjne dzieci w wieku przedszkolnym? Oczywiście poprzez obserwację i przy pomocy odpowiednich narzędzi diagnostycznych! O tym, jak robić to dobrze, opowie podczas darmowego webinaru dr Marta Koplejewska.

Celem szkolenia będzie uzyskanie umiejętności przeprowadzania diagnozy funkcjonalnej dzieci w wieku przedszkolnym za pomocą arkuszy obserwacji oraz wybranych narzędzi diagnostycznych. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak przeprowadzić diagnozę funkcjonalną, interpretować wyniki diagnozy oraz zaplanować pracę terapeutyczną. Ponadto zdobędą wiedzę z zakresu oceny poziomu rozwoju oraz określania zaburzeń w zachowaniu badanego dziecka.

Szkolenie jest skierowane do nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, specjalistów pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym.

 

  • poznasz rolę obserwacji dziecka w okresie przedszkolnym

  • usystematyzujesz normy rozwojowe dziecka w okresie przedszkolnym

  • zrozumiesz rolę rzetelnie przeprowadzonej diagnozy

  • nauczysz się stosować odpowiednie narzędzia do diagnozowania dzieci

19:30
Wyzwania rozwojowe 
19:40
Rola obserwacji dziecka w wieku przedszkolnym, a norma rozwojowa
20:00
Diagnozowanie problemów i potrzeb edukacyjnych w przedszkolu
20:20
Diagnoza funkcjonalna: cele, metody, etapy
20:40
Diagnoza funkcjonalna kompetencji społeczno-emocjonalnych 
21:00

Twój webinar poprowadzi

dr Marta Koplejewska

dr Marta Koplejewska

Fizyk, oligofrenopedagog, wykładowca, popularyzatorka nauki w Uniwersytetach Dziecięcych.

Więcej

Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej