Darmowa konferencja online "Nauczyciel - autorytet"

Koszyk

Twój koszyk jest na razie pusty.

Konferencja Kompetencje kluczowe

Nie taki rodzic straszny, czyli o skutecznym radzeniu sobie z trudnymi rodzicami

Darmowy
Zakończony

Jak pracować z trudnymi rodzicami? Jak poradzić sobie z przyjmowaniem skarg od rodziców uczniów, gdy do głosu dochodzą emocje i roszczenia? Waldemar Borowski zapozna uczestników webinaru z problematyką relacji szkoła-dom i przedstawi zasady efektywnego dialogu z rodzicami.

Uczestnicząc w szkoleniu poznasz bliżej specyfikę relacji między nauczycielami a rodzicami uczniów. Prowadzący omówi przyczyny spadku zaangażowania rodziców w życie placówek oświatowych, przedstawi także najczęściej spotykane postawy rodziców wobec szkoły. Dzięki webinarowi będziesz lepiej przygotowany do rozmów z rodzicami – dowiesz się, jaką strategię zastosować podczas przyjmowania skarg i jak nawiązać konstruktywny dialog z interlokutorami.

Szkolenie przeznaczone jest dla dyrektorów, nauczycieli, pedagogów szkolnych i innych specjalistów.

Webinar jest częścią konferencji: Nauczyciel - autorytet. Zobacz cały program.

  • Poznasz przydatne informacje na temat relacji społecznych w szkole

  • Dowiesz się, dlaczego zaangażowanie rodziców w życie szkoły spada

  • Poznasz kategorie rodziców sprawiających problemy (rodzic roszczeniowy, agresywny)

  • Otrzymasz praktyczne wskazówki pracy z trudnymi rodzicami

17:30
Relacje szkoła-dom, w tym relacja nauczyciel-rodzic
17:50
Przyczyny spadającego zaangażowania rodziców w życie szkoły
18:10
Negatywne i pozytywne postawy rodziców
18:30
Praca z trudnym rodzicem: strategia przyjmowania skargi, sposoby nawiązywania dialogu z rodzicami, tematy pedagogizacji rodziców
19:00

Twój webinar poprowadzi

Waldemar Borowski

Waldemar Borowski

Wykładowca, autor szkoleń, nauczyciel z wieloletnim doświadczeniem, kurator społeczny.

Więcej

Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej