Zakończony
18.09.2024
19:30
Zapisanych
883
J. Nienałtowska-Padło
Jak wspierać ucznia z trudnościami w uczeniu się?
Po szkoleniu możesz nabyć:
Zakończony
Co zyskujesz?
-
uporządkujesz i uzupełnisz swoją wiedzę na temat niektórych problemów szkolnych Twoich uczniów
-
przyjrzysz się obszarom alternatywnym mającym wpływ na proces uczenia się
-
otrzymasz przydatne wskazówki dotyczące zapobiegania opóźnieniom niektórych kompetencji rozwojowych
-
poszerzysz dotychczasową perspektywę postrzegania trudności szkolnych swoich uczniów/wychowanków
-
zainspirujesz się, w oparciu o przedstawianą wiedzę, do stworzenia własnych metod pracy z uczniami o słabszych wynikach w nauce
19:30
19:45
Trudności szkolne - czy zawsze niskie IQ? Perspektywa alternatywna.
20:00
Mózg, a sprawa szkolna.
20:15
Funkcje wykonawcze – pomost do sukcesu (na miarę).
20:30
Opóźnienia w niektórych umiejętnościach rozwojowych przyczyną problemów w funkcjonowaniu szkolnym.
20:45
EQ kontra IQ?
21:00
Kilka wskazówek motywacyjnych. Motywatory S. Reissa.
21:15
Wybrane strategie wzmacniające samokontrolę i odpowiedzialność ucznia za naukę.
21:30
Wzajemne uczenie się, czyli klasa-układanka.