Zakończony
05.10.2022
19:30
Zapisanych
856
J. Nienałtowska-Padło
Jak wspierać budowanie odporności psychicznej u uczniów?
Po szkoleniu możesz nabyć:
Zakończony
Co zyskujesz?
-
poznasz przyczyny nadmiernego obciążenia psychicznego u dzieci i młodzieży
-
dowiesz się, jak pomóc swoim uczniom w budowie odporności psychicznej
-
poznasz elementy odnośnych, wybranych koncepcji psychologicznych (Model 4C, Rezyliencja, model E. Grotberg)
-
zdobędziesz możliwość przełożenia omawianych treści teoretycznych na praktykę i bezpośrednią pracę z wychowankami
-
poznasz podstawy wiedzy nt. wybranych zasobów osobistych, z których możemy korzystać w sytuacji przewymiarowanego obciążenia psychicznego
-
poznasz przykłady ćwiczeń wspierających odporność dzieci i młodzieży
19:30
19:45
Czym jest odporność psychiczna, czyli skąd się biorą „ żelazne dzieci”
20:00
Ja mam, ja jestem, ja mogę- trzy źródła odporności
20:15
Koncepcja Resilience w praktyce pedagogicznej
20:30
Model 4 C i osobowościowa odporność
20:45
Czym jest elastyczność psychologiczna
21:00
Wybrane zasoby osobiste jako wsparcie antykruchości
21:15
Czy to się przyda w placówce? - garść praktyki
21:30
Przykładowy inwentarz do badania dzieci