Koszyk

Twój koszyk jest na razie pusty.

Metodyka nauczania

Wyzwania i rekomendacje do pracy z uczniami, którzy wrócili do szkoły

Zaświadczenie
Materiały dodatkowe w cenie
Dostęp ze wszystkich urządzeń
89 zł
Dostęp 24/7

Celem webinaru jest zapoznanie uczestników z możliwymi konsekwencjami powrotu do szkół po okresie izolacji i nauczania zdalnego/hybrydowego. Prowadząca przedstawi wyzwania, jakie czekają na nauczycieli i pedagogów, sposoby radzenia sobie z sytuacjami trudnymi, a także pomysły na to, jak zadbać o bezpieczeństwo uczniów i swoje własne.

Czas powrotu do szkół po nauczaniu zdalnym i hybrydowym może wiązać się z problemami w funkcjonowaniu dzieci i młodzieży. Mogą pojawić się zachowania trudne, zarówno introwertyczne (wycofanie, stany lękowe i depresyjne), jak i ekstrawertyczne (agresja, impulsywność). Właśnie dlatego bardzo ważnym aspektem szkolenia będzie problematyka odporności psychicznej uczniów. W sytuacji wzrastającego zagrożenia depresjami i syndromem samobójczym dzieci i młodzieży, związanym z brakiem poczucia bezpieczeństwa, konieczna jest praca nad kształtowaniem "twardości" psychicznej. Służebną będzie tu koncepcja Rezyliencji, dotycząca wewnętrznych i środowiskowych czynników chroniących w przypadku ekspozycji na wysoki poziom stresu.

Prowadząca nie zapomni również o aspekcie dydaktycznym. Podczas webinaru zostaną przedstawione konkretne porady dotyczące samego procesu nauczania, tak, by równolegle wzmacniana była uczniowska samoocena i poczucie własnej wartości.

Szkolenie jest skierowane do psychologów, pedagogów szkolnych, nauczycieli, wychowawców.

  • Zyskasz potrzebną, solidną, opartą na naukowych podstawach wiedzę teoretyczną

  • Otrzymasz dużą dawkę praktyki, wynikającą z przeprowadzonych badań dotyczących skutków izolacji oraz doświadczeń zawodowych trenera

  • Uporządkujesz i uzupełnisz własny zasób wiedzy

  • Nabędziesz kompetencji, które sprawią, że staniesz się jeszcze lepszym i skuteczniejszym pedagogiem

    Analiza wyzwań w sytuacji powrotu do tradycyjnego nauczania
    Nauczycielu - "Maslow przed Bloomem", czyli reintegracja przez dydaktyką
    Przystosowanie do zmian w aspekcie rozwojowym - adaptacja dzieci, nastolatków
    Nie bójmy się zmian, czyli jak wykorzystać doświadczenia minionego roku
    Wybrane rekomendacje z raportu Instytutu Profilaktyki Zintegrowanej
    "Być dostrojonym nauczycielem …" - praktyczne wskazówki
    Kilka przydatnych porad w kwestii dydaktyki powrotnej
    Jak zadbać o dobrostan "pomagaczy" - konieczność efektywnej pracy
    Co w dalszej perspektywie? Kilka słów o kształtowaniu odporności psychicznej

Dostępne materiały dodatkowe

  • Wyzwania i rekomendacje do pracy z uczniami którzy wrócili do szkoły

Jak to działa?

1

Dodaj do koszyka i opłać wideoszkolenie

2

Jeżeli nie masz jeszcze konta na edumasterze, założysz go podczas zakupu

3

Twoje wideoszkolenie będzie widoczne na Twoim koncie w sekcji "Moje wideoszkolenie"

4

Po jego obejrzeniu możesz rozwiązać prosty test i uzyskać oficjalne zaświadczenie MEN

5

Do Twojej dyspozycji będą również materiały dodatkowe

Twoje szkolenie poprowadzi

Joanna Nienałtowska-Padło

Joanna Nienałtowska-Padło

Pedagog, psychoprofilaktyk, socjoterapeuta, edukator, coach.

Więcej

Oceny

Średnia ocena: 5,6 / 6
6
25
5
11
4
1
3
0
2
0
1
0

Opinie

autentyczność i realizm

Barbara Ł.

fachowość i przygotowanie prowadzącej

Bona S.

Bardzo merytoryczne

Beata K.

Entuzjazm i kompetencja pani prowadzącej

Jolanta S.

Ciekawe informacje i dużo, więc warto było posłuchać. Pani prowadząca z ogromnym zapałem. Dziękuję.

Bożena K.

Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej