Specjalna oferta dla szkół
Logowanie
Joanna Nienałtowska-Padło
J. Nienałtowska-Padło

Uczeń zdolny - jak go uczyć, wychowywać, rozwijać?

Kupując szkolenie, zapewniasz sobie:
  • zaświadczenie MEiN
  • materiały dodatkowe
  • nagranie ze szkolenia
89,00 zł

Na czym polega specyfika rozwoju jednostek uzdolnionych? Jak badać u uczniów poziom uzdolnień? Jak pracować z uczniem zdolnym i kreatywnym? Czym jest Syndrom Nieadekwatnych Osiągnięć Szkolnych? Odpowiedzi na te pytania poznasz w czasie szkolenia Joanny Nienałtowskiej-Padło.

Podczas szkolenia poznasz podstawowe definicje dotyczące uzdolnień, a także specyfikę rozwoju, potrzeb i funkcjonowania psychospołecznego uczniów zdolnych. Dowiesz się, dlaczego geniusze mogą źle spisywać się w roli ucznia (czyli czym jest Syndrom Nieadekwatnych Osiągnięć Szkolnych!).

Prowadząca omówi trudności w funkcjonowaniu uczniów zdolnych, które mają przyczyny zarówno wewnętrzne (osobowościowe), jak i zewnętrzne (środowiskowe i rodzinne). Przedstawi także cztery typy dzieci (młodzieży) z Syndromem Nieadekwatnych Osiągnięć Szkolnych oraz prawa Rimm.

Na zakończenie trenerka przygotowała kilka przydatnych interwencji, technik pracy i ćwiczeń oraz wybrane narzędzia diagnostyczne do badania uzdolnień i poziomu twórczości

Szkolenie skierowane jest do pedagogów i psychologów szkolnych, nauczycieli i wychowawców.

Co zyskujesz?

  • uzupełnisz i uporządkujesz wiedzę na temat rozwoju i funkcjonowania uczniów uzdolnionych
  • poznasz podstawowe przejawy SNOS oraz specyfikę uczniów z tymże syndromem
  • dowiesz się, jakie kategorie kreatywności wyróżniają badacze omawianej dziedziny oraz czego dotyczą prawa Sylwii Rimm
  • poznasz wybrane interwencje wychowawcze (SNOS), przykładowe techniki i narzędzia do diagnozowania uzdolnień oraz poziomu twórczości
Uczeń zdolny, czy uzdolniony? Uzgodnienia związane z terminologią
Specyfika rozwoju jednostek specyficznych
Potrzeby dzieci zdolnych
Zdolny człowiek - słaby uczeń, rzecz o Syndromie Nieadekwatnych Osiągnięć Szkolnych
Zdolny czy kreatywny - cztery kategorie uczniów z SNOS
Typy kreatywności w szkole
Prawa Sylwii Rinn
Wybrane narzędzia do diagnozowania i badania poziomu uzdolnień oraz twórczości
Kilka interwencji i przydatnych technik pracy z uczniami zdolnymi

Zaświadczenie MEiN

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEiN.
  • Zaświadczenie MEiN

Materiały dodatkowe

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
  • Szkolenie w formie podcastu
  • Skrypt szkolenia
Twoje szkolenie poprowadzi

Joanna Nienałtowska-Padło

Pedagog, psychoprofilaktyk, socjoterapeuta, edukator, coach.

Oceny

6
93
5
48
4
7
3
1
2
0
1
0
Średnia ocena: 5,6 / 6

Opinie

kompetencja, rzetelność, tempo prowadzenia , komunikatywność, cenne uwagi

Dorota W.

Interesujący sposób przekazania wiedzy, poruszone ważne aspekty pracy z dzieckiem zdolnym.

Danuta B.

konkrety, jeśli chodzi o wiedzę; osoba Prowadzącego

Karina Maria K.

wszystko

Beata O.

podobał mi się sposób prowadzenia, ciekawe omówienie tematu.

Anna B.
Logotyp Fundusze Europejskie, flaga Rzeczypospolitej Polskiej, logotyp PARP Grupa PFT, logotyp Unia Europejska Europejskie Fundusz Rozwoju Regionalnego
© 2023 Edumaster