Koszyk

Twój koszyk jest na razie pusty.

Indywidualizacja nauczania

Trudne zachowania uczniów - co działa, a co nie. Alternatywne spojrzenie na problemy wychowawcze

Zaświadczenie
Materiały dodatkowe w cenie
Dostęp ze wszystkich urządzeń
89 zł
Dostęp 24/7

Poznaj alternatywną koncepcję wychowawczą i metody oddziaływania na wybrane trudne zachowania uczniów autorstwa dra Rossa W. Greene'a!

Konwencjonalne reagowanie na trudne zachowania uczniów, związane z metodami behawioralnymi, nie zawsze okazuje się skuteczne. Istnieje grupa dzieci, których nienormatywne funkcjonowanie jest bowiem "niezawinioną winą": w takich sytuacjach kluczowe staje się dotarcie do jego przyczyn i skonstruowaniu odpowiedniego planu postępowania.

Podczas webinaru zapoznasz się z przydatną w wymienionych przypadkach niszową koncepcją dra Rossa W. Greene'a, opisaną w dwóch jego książkach. Autor opiera interpretację problematycznych zachowań na obserwacjach i praktycznej pracy, tłumaczy też wiele sytuacji, które wymykają się standardowemu oglądowi i popularnym metodom nauczycielskich oddziaływań. Dzięki uczestnictwu w szkoleniu rozwiniesz swój warsztat nauczycielski i zyskasz wiedzę, która pomoże Ci w efektywnej pracy z szerokim gronem uczniów.

Szkolenie przeznaczone jest dla psychologów i pedagogów szkolnych, nauczycieli, wychowawców, specjalistów PPP i studentów kierunków psychopedagogicznych.

  • Zapoznasz się z ciekawą koncepcją dr Rossa W. Greene'a dotyczącą niektórych trudności szkolnych;

  • Poznasz metody i techniki pracy, a także sposoby dokumentowania poszczególnych etapów oddziaływań;

  • Otrzymasz praktyczne wskazówki i wyjaśnienia oraz wzory odpowiednich dokumentów.

    Zachowania destrukcyjne: kryteria, obszary występowania
    Model Proaktywnych Rozwiązań Opartych na Współpracy
    Założenia programu – nowe spojrzenie na stare problemy
    Standardowe reakcje wychowawcze na trudne zachowania - rzecz o skuteczności
    Opóźniony rozwój określonych umiejętności jako przyczyna niektórych problemów wychowawczych
    Lista trudności w zachowaniu wynikających z opóźnionego rozwoju wybranych umiejętności
    Trudności pod lupą - co działa, a co nie?
    „Dzieci zachowują się dobrze, jeśli potrafią” - rzecz o współpracy ucznia i nauczyciela
    Ocena Opóźnionych Umiejętności i Nierozwiązanych Problemów (OOUNP) - wskazówki
    Podsumowanie - ocena przydatności w praktyce psychologiczno-pedagogicznej

Dostępne materiały dodatkowe

  • Materiały ze szkolenia

Jak to działa?

1

Dodaj do koszyka i opłać wideoszkolenie

2

Jeżeli nie masz jeszcze konta na edumasterze, założysz go podczas zakupu

3

Twoje wideoszkolenie będzie widoczne na Twoim koncie w sekcji "Moje wideoszkolenie"

4

Po jego obejrzeniu możesz rozwiązać prosty test i uzyskać oficjalne zaświadczenie MEN

5

Do Twojej dyspozycji będą również materiały dodatkowe

Twoje szkolenie poprowadzi

Joanna Nienałtowska-Padło

Joanna Nienałtowska-Padło

Pedagog, psychoprofilaktyk, socjoterapeuta, edukator, coach.

Więcej

Oceny

Średnia ocena: 5,8 / 6
6
87
5
22
4
1
3
0
2
0
1
0

Opinie

W kilku słowach...Super szkolenie, a jeszcze bardziej super prowadząca. Temat na czasie ;-)

Magdalena W.

Wszystko było wspaniałe.

Marzena W.

Wszystko mi się podobało.

Beata B.

Wspaniała, kompetenta prowadząca! Ogromna składnika wiedzy!

Aleksandra K.

Wspaniała prowadząca, ciekawie prowadzone szkolenie

Marta K.

Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej