Unia Europejska
Darmowe retransmisje i webinary
Aktualizacja
26.02.2022
Joanna Nienałtowska-Padło
J. Nienałtowska-Padło

Trudne zachowania uczniów - co działa, a co nie. Alternatywne spojrzenie na problemy wychowawcze

Kupując szkolenie, zapewniasz sobie:
  • zaświadczenie MEN
  • materiały dodatkowe
  • nagranie ze szkolenia
97,00 zł
Zrealizuj kod lub

Poznaj alternatywną koncepcję wychowawczą i metody oddziaływania na wybrane trudne zachowania uczniów autorstwa dra Rossa W. Greene'a!

Konwencjonalne reagowanie na trudne zachowania uczniów, związane z metodami behawioralnymi, nie zawsze okazuje się skuteczne. Istnieje grupa dzieci, których nienormatywne funkcjonowanie jest bowiem "niezawinioną winą": w takich sytuacjach kluczowe staje się dotarcie do jego przyczyn i skonstruowaniu odpowiedniego planu postępowania.

Podczas webinaru zapoznasz się z przydatną w wymienionych przypadkach niszową koncepcją dra Rossa W. Greene'a, opisaną w dwóch jego książkach. Autor opiera interpretację problematycznych zachowań na obserwacjach i praktycznej pracy, tłumaczy też wiele sytuacji, które wymykają się standardowemu oglądowi i popularnym metodom nauczycielskich oddziaływań. Dzięki uczestnictwu w szkoleniu rozwiniesz swój warsztat nauczycielski i zyskasz wiedzę, która pomoże Ci w efektywnej pracy z szerokim gronem uczniów.

Szkolenie przeznaczone jest dla psychologów i pedagogów szkolnych, nauczycieli, wychowawców, specjalistów PPP i studentów kierunków psychopedagogicznych.

Co zyskujesz?

  • Zapoznasz się z ciekawą koncepcją dr Rossa W. Greene'a dotyczącą niektórych trudności szkolnych;
  • Poznasz metody i techniki pracy, a także sposoby dokumentowania poszczególnych etapów oddziaływań;
  • Otrzymasz praktyczne wskazówki i wyjaśnienia oraz wzory odpowiednich dokumentów.
Zachowania destrukcyjne: kryteria, obszary występowania
Model Proaktywnych Rozwiązań Opartych na Współpracy
Założenia programu – nowe spojrzenie na stare problemy
Standardowe reakcje wychowawcze na trudne zachowania - rzecz o skuteczności
Opóźniony rozwój określonych umiejętności jako przyczyna niektórych problemów wychowawczych
Lista trudności w zachowaniu wynikających z opóźnionego rozwoju wybranych umiejętności
Trudności pod lupą - co działa, a co nie?
„Dzieci zachowują się dobrze, jeśli potrafią” - rzecz o współpracy ucznia i nauczyciela
Ocena Opóźnionych Umiejętności i Nierozwiązanych Problemów (OOUNP) - wskazówki
Podsumowanie - ocena przydatności w praktyce psychologiczno-pedagogicznej

Zaświadczenie MEN

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEN.
  • Zaświadczenie MEN

Materiały dodatkowe

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
  • Materiały ze szkolenia
Twoje szkolenie poprowadzi

Joanna Nienałtowska-Padło

Pedagog, psychoprofilaktyk, socjoterapeuta, edukator, coach.

Oceny

6
87
5
22
4
1
3
0
2
0
1
0
Średnia ocena: 5,8 / 6

Opinie

Świetna teoria i mądre przykłady.

Krystyna F.

Szkolenie profesjonalne, konkretne, rzeczowe

Anna K.

Rewelacyjne szkolenie jak zawsze

Urszula S.

P. prowadząca super, i przedstawiony temat

Grażyna B.

Wszystko było genialne :-)

Aneta K.