Unia Europejska
Darmowe retransmisje i webinary
Aktualizacja
08.06.2023

Szkolne gry uczniów, nauczycieli i rodziców - jak je rozpoznać i jak na nie reagować?

Kupując szkolenie, zapewniasz sobie:
  • zaświadczenie MEN
  • materiały dodatkowe
  • nagranie ze szkolenia
97,00 zł
Zrealizuj kod lub

Jak rozszyfrować i reagować na zagrywki, które zakłócają lekcję? Jakie strategie komunikacyjne stosują rodzice? Jak reagować na trudne sytuacje, by nie popełnić błędu w kontaktach z uczniami lub ich rodzicami? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w czasie szkolenia Joanny Nienałtowskiej-Padło.

Pod pojęciem „analizy transakcyjnej” kryje się psychologiczna koncepcja stosunków międzyludzkich, sformułowana przez amerykańskiego psychiatrę Erica Berne’a. Koncepcja ta jest punktem wyjścia dla teorii gier psychologicznych, stanowiących zakłamany przejaw komunikacji o dużym natężeniu emocjonalnym. Teoria gier znajduje odzwierciedlenie w wielu interakcjach między nauczycielami, uczniami i rodzicami, dlatego wiedza na ten temat jest niezwykle przydatna w praktyce każdego pracownika oświaty.

Prowadząca szkolenie Joanna Nienałtowska-Padło scharakteryzuje krótko teorię gier psychologicznych, a następnie wyjaśni, jakie strategie stosują uczniowie, nauczyciele i rodzice, by jak najlepiej odnaleźć się w szkolnych realiach. Dzięki szkoleniu dowiesz się także, jak obiektywnie oceniać zastane sytuacje i jakich zachowań unikać, by nie popełnić brzemiennego w skutkach błędu w kontaktach z podopiecznymi i ich opiekunami.

Szkolenie przeznaczone jest dla: pedagogów, psychologów, nauczycieli.

Co zyskujesz?

  • poznasz założenia koncepcji analizy transakcyjnej Erica Berne’a
  • dowiesz się, jak przełożyć wiedzę z zakresu analizy transakcyjnej na praktykę szkolną
  • dowiesz się, jakich błędów nie popełniać w kontaktach z uczniami i rodzicami
Gry psychologiczne – elementy analizy transakcyjnej
Jak przetrwać w szkole – strategie nauczycieli i uczniów wykorzystywane w szkole w celu przetrwania
8 najkosztowniejszych błędów pedagogicznych
Błędy percepcji wpływające na szacowanie, opiniowanie i ocenianie

Zaświadczenie MEN

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEN.
  • Zaświadczenie MEN

Materiały dodatkowe

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
  • Szkolenie w formie podcastu
  • Prezentacja ze szkolenia
Twoje szkolenie poprowadzi

Joanna Nienałtowska-Padło

Pedagog, psychoprofilaktyk, socjoterapeuta, edukator, coach.

Oceny

6
50
5
9
4
1
3
0
2
0
1
0
Średnia ocena: 5,8 / 6

Opinie

wiedza i otwartośc p Joanny

Grażyna B.

konkrety porzadne szkolenie

Nina P.

Syntetyczne opisanie tła teoretycznego oraz podanie praktycznych przykładów i podanie literatury.

Magdalena B.

Sytuacje życiowe, przykłady z realnego środowiska szkolnego.

Izabela Ł.

konkretne przykłady, sympatyczna i kompetentna Pani

Agnieszka M.