Unia Europejska
Darmowe retransmisje i webinary
Aktualizacja
11.11.2023
Justyna Klimczyk
J. Klimczyk

Narzędzia wspomagające efektywne uczenie się matematyki w klasach 1-3

Kupując szkolenie, zapewniasz sobie:
  • zaświadczenie MEN
  • materiały dodatkowe
  • nagranie ze szkolenia
97,00 zł
Zrealizuj kod lub

Jak efektywnie nauczać matematyki? Jak podczas lekcji wykorzystać narzędzia TIK i grywalizację? Zapraszamy na szkolenie Justyny Klimczyk!

Podczas szkolenia prowadząca podzieli się doświadczeniami dotyczącymi wykorzystania internetowych serwisów edukacyjnych udostępniających manipulatory i ćwiczenia interaktywne, a także karty pracy. Poświęci nieco uwagi projektom i zadaniom okolicznościowym, które mają za zadanie pokazać uczniom, że matematyka jest wszędzie. Wspomni o metodzie stacji zadaniowych, a także znaczeniu grywalizacji w procesie nauczania matematyki.

Szkolenie skierowane jest do nauczycieli nauczania początkowego.

Co zyskujesz?

  • Poznasz różne aplikacje webowe, które wzbogacą Twój warsztat pracy
  • Dowiesz się, jak za pośrednictwem projektów i zadań okolicznościowych realizować wybrane treści matematyczne
  • Dowiesz się, jaką rolę odgrywa grywalizacja na lekcji matematyki
Efektywne metody nauczania i uczenia się matematyki.
Rola TIK w nauczaniu matematyki.
Wykorzystanie konkretnych narzędzi TIK na lekcji matematyki.
Grywalizacja na matematyce.
Projekty i zadania okolicznościowe.

Zaświadczenie MEN

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEN.
  • Zaświadczenie MEN

Materiały dodatkowe

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
  • Szkolenie w formie podcastu
Twoje szkolenie poprowadzi

Justyna Klimczyk

Nauczycielka matematyki i informatyki, Microsoft Innovative Educator Expert

Oceny

6
40
5
10
4
0
3
0
2
0
1
0
Średnia ocena: 5,8 / 6

Opinie

Super pomysły na zajęcia, ciekawe i kreatywne.

Rafał R.

Doświadczenie p. Justyny Klimczyk. Niesamowita ilość inspiracji.

Małgorzata S.

Bardzo zwięzłe przedstawienie wykorzystania różnych pomocy.

Iwona K.

Kreatywność , merytoryczność, znajomość tematu prowadzącej.

Justyna B.

Praktyczne porady, a nie teoria.

Emilia C.