Aktualizacja
Ostatnia aktualizacja
06.12.2023
A. Dziurda-Multan
Jak zbudować dobrą relację z uczniem ze spektrum autyzmu?
Kupując szkolenie, zapewniasz sobie:
48,50 zł
97,00 zł
-50%
Do końca
01d:07g:11m
Co zyskujesz?
-
zrozumiesz, jak funkcjonuje w grupie klasowej uczeń ze spektrum autyzmu
-
poznasz praktyczne wskazówki usprawniające pracę dydaktyczną
-
poznasz wybrane metody i techniki pracy integrujące zespół klasowy, w którym jest uczeń ze spektrum autyzmu
-
zrozumiesz, jakie praktyki nauczycielskie sprzyjają budowaniu dobrych relacji uczniów neurotypowych z uczniem ze spektrum autyzmu
Funkcjonowanie psychospołeczne ucznia ze spektrum autyzmu i jego potrzeby społeczne.
Wskazówki do pracy dydaktyczno-wychowawczej w klasie, gdzie uczy się dziecko ze spektrum autyzmu.
Bank dobrych praktyk: jak budować dobre relacje uczniów neurotypowych z uczniem ze spektrum autyzmu?
Zaświadczenie MEN
W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEN.
-
Zaświadczenie MEN
Materiały dodatkowe
W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
-
Prezentacja ze szkolenia
-
Szkolenie w formie podcastu
Oceny
6
83
5
27
4
2
3
0
2
0
1
0
Średnia ocena:
5,7 / 6
Opinie
Podoba mi się bardzo bogate doświadczenie Pani, a także odwolywanie się do konkretnych przykładów zachowan.
Marta L.
Wszystko było ok
Ewa B.
wiedza , sposób przekazania, wspaniale
Elżbieta C.
Całe szkolenie merytorycznie przedstawione.
Katarzyna R.
Wiele konkretnych rzeczowych informacji o funkcjonowaniu autysty w zespole klasowym
Krzysztof L.