Zakończony
25.05.2022
19:30
Zapisanych
470
J. Nienałtowska-Padło
Zasady pracy z dzieckiem pochodzącym z rodziny zagrożonej dysfunkcją
Po szkoleniu możesz nabyć:
Zakończony
Co zyskujesz?
-
zapoznasz się ze specyfiką funkcjonowanie rodziny zagrożonej marginalizacją
-
uporządkujesz wiedzę na temat mechanizmów przystosowawczych dzieci z rodzin alkoholowych
-
usłyszysz wskazówki dotyczące rozpoznawania dzieci z rodzin dysfunkcjonalnych w środowisku szkolnym
-
poznasz rady dla nauczycieli dotyczące nawiązywania i podtrzymywania kontaktu z opisywaną grupą dzieci/młodzieży oraz metod efektywnej pracy wychowawczej
19:30
19:50
Elementy systemowej teorii rodziny
20:10
3 najistotniejsze zasady funkcjonowania rodziny dysfunkcjonalnej
20:30
Podstawowe zasady pracy z dzieckiem pochodzącym z rodziny zagrożonej dysfunkcją
20:50
Zestawienie osiowych objawów ucznia funkcjonującego w danej roli z pożądanym działaniem nauczyciela
21:10
Rozpoznawanie ról dzieci w warunkach szkolnych i sposoby pomocy
21:30
Konstruktywne sposoby budowania relacji nauczyciel-uczeń