Unia Europejska
Wszystkie szkolenia za darmo!
Zakończony
25.05.2022
19:30
470
Joanna Nienałtowska-Padło
J. Nienałtowska-Padło

Zasady pracy z dzieckiem pochodzącym z rodziny zagrożonej dysfunkcją

Po szkoleniu możesz nabyć:
  • zaświadczenie MEN
  • materiały dodatkowe
  • nagranie ze szkolenia
Zakończony

Webinar poświęcony jest problematyce rodzin zagrożonych dezintegracją społeczną oraz funkcjonowania w środowisku placówki dzieci i młodzieży wychowujących się w takich rodzinach.

Prowadząca szkolenie przedstawi elementy systemowej teorii rodziny oraz specyfikę funkcjonowania rodzin zagrożonych marginalizacją. Webinar pomoże Ci także w uporządkowaniu wiedzy na temat przystosowawczych mechanizmów dzieci z rodzin alkoholowych. Przekazane podczas szkolenia wskazówki wykorzystasz we własnej praktyce dydaktycznej w zakresie rozpoznawania dzieci z rodzin dysfunkcyjnych, nawiązywania i podtrzymywania z nimi kontaktu oraz efektywnej pracy wychowawczej.

Szkolenie przeznaczone jest dla pedagogów, psychologów szkolnych, nauczycieli/wychowawców, innych specjalistów pracujących z dziećmi i rodzinami oraz studentów kierunków psychopedagogicznych.

Po darmowym webinarze w ramach oferty specjalnej możesz zakupić:

  • pakiet standard: zaświadczenie MEN i plik audio
  • pakiet plus: zaświadczenie MEN, plik audio, nagranie ze szkolenia, prezentację i ewentualne materiały dodatkowe

Osoby, które mają u nas wykupiony roczny dostęp zaświadczenia i materiały z darmowych webinarów otrzymują w cenie abonamentu.

Co zyskujesz?

  • zapoznasz się ze specyfiką funkcjonowanie rodziny zagrożonej marginalizacją
  • uporządkujesz wiedzę na temat mechanizmów przystosowawczych dzieci z rodzin alkoholowych
  • usłyszysz wskazówki dotyczące rozpoznawania dzieci z rodzin dysfunkcjonalnych w środowisku szkolnym
  • poznasz rady dla nauczycieli dotyczące nawiązywania i podtrzymywania kontaktu z opisywaną grupą dzieci/młodzieży oraz metod efektywnej pracy wychowawczej
19:30
19:50
Elementy systemowej teorii rodziny
20:10
3 najistotniejsze zasady funkcjonowania rodziny dysfunkcjonalnej
20:30
Podstawowe zasady pracy z dzieckiem pochodzącym z rodziny zagrożonej dysfunkcją
20:50
Zestawienie osiowych objawów ucznia funkcjonującego w danej roli z pożądanym działaniem nauczyciela
21:10
Rozpoznawanie ról dzieci w warunkach szkolnych i sposoby pomocy
21:30
Konstruktywne sposoby budowania relacji nauczyciel-uczeń
Twój webinar poprowadzi

Joanna Nienałtowska-Padło

Pedagog, psychoprofilaktyk, socjoterapeuta, edukator, coach.