Zakończony
21.06.2021
19:30
Zapisanych
0
J. Nienałtowska-Padło
Działania w zakresie wsparcia wychowawczego i psychoprofilaktycznego środowiska szkolnego w sytuacji kryzysowej wywołanej pandemią
Po szkoleniu możesz nabyć:
Zakończony
Co zyskujesz?
-
uporządkujesz wiedzę na temat reakcji dzieci i młodzieży na kryzys pandemiczny oraz gwałtowne zmiany w funkcjonowaniu
-
dowiesz się, jakie oddziaływania będą skuteczne w obecnej i przyszłej (od września) sytuacji
-
dowiesz się, jakie znaczenie ma budowanie relacji w społeczności szkolnej
-
dowiesz się, dlaczego ważne jest, szczególnie obecnie, rozwijanie odporności psychicznej dzieci i młodzieży
19:30
19:45
Analiza wyzwań w sytuacji powrotu do tradycyjnego nauczania (teraz i we wrześniu)
20:00
Co warto zdiagnozować – identyfikacja najtrudniejszych sytuacji i ich skutków dla funkcjonowania dzieci i młodzieży
20:15
Przystosowanie do zmiany w aspekcie rozwojowym – adaptacja dzieci, nastolatków
20:30
Komu najpierw maska tlenowa – dobrostan osób wspierających rozwój
20:45
Uczeń w sytuacji kryzysowej – jak rozpoznawać, wspierać dzieci i młodzież z zaburzeniami depresyjnymi i zachowaniami samobójczymi
21:00
Co możemy zrobić poza bezpośrednimi działaniami interwencyjnymi i ochronnymi
21:15
Budowanie odporności psychicznej młodych pokoleń jako ważny element oddziaływań długofalowych
21:30
Wybrane rekomendacje z raportu Instytutu Profilaktyki Zintegrowanej (na zlec. MEN) „Jak